8 sposobów na zarobek w internecie dla copywriterów i pisarzy

W ciągu ostatnich 8 lat, kiedy zarabiałem na życie online, jako copywriter, odkryłem, że istnieją ogromne możliwości dla pisarzy online. Zawsze czułem, że internet to piekielna potęga możliwości, ale przez wiele lat nie miałem zielonego pojecia, że jest ich tak wiele, bo skupiałem się tylko na copywritingu na zlecenie.

Zarabianie jako copywriter

Dziś używam naprzemiennie wszystkich ośmiu metod, które tu opisuję. Niektóre z nich zostały już opisane na stronie Szukaj Pracy. Z pewnością nie są dla wszystkich. Niektóre wymagają inwestycji, inne wielu godzin pracy, jeszcze inne zależą od zbudowanej marki i grona odbiorców, ale z pewnością warto mieć je wszystkie na uwadze.

Oto 8 sposobów na zarabianie pieniędzy, pisząc online:

  1. Pisanie artykułów i sprzedawanie praw innym webmasterom, którzy chcą powielać artykuły na swoich stronach internetowych
  2. Pisanie artykułów i raportów dostępnych tylko dla tych, którzy zapłacili za dostęp do mojej „kolekcji”, np. na zasadzie płatnej subskrybcji Twojej strony.
  3. Pisanie informacyjnych biuletynów i sprzedawanie w nich reklam, np. na zasadzie newslettera przez email
  4. Piszę o produktach i usługach, które lubię, kupiłem i okazały się przydatne.  Następnie tworzę „link” do strony internetowej, która sprzedaje produkt…jeśli któryś z moich subskrybentów kupi, dostaję prowizję
  5. Tworzę programy, które pozwalają innym sprzedawać moje pisemne treści i pobierać za to opłatę.
  6. Piszę teksty na swojego bloga, a potem umieszczam pod nimi linki do swoich produktów, np. tekstów do kupienia albo moich książek
  7. Tworzę proste strony internetowe, dodaję artykuły lub inne treści i je sprzedaję.  Zarobiłem aż 8 875 $ na jednej prostej stronie, którą stworzyłem i sprzedałem.
  8. Piszę książki i publikuję je na amazon KDP.

Internet jest kopalnią złota dla pisarzy takich jak ja i ty, a możliwości są nieograniczone.

Jeśli nie umiesz pisać, istnieją usługi, z których możesz skorzystać, aby zachęcić innych do pisania za Ciebie.  Po prostu upewnij się, że jeśli tak, zatrudniasz ich na zasadzie „Work for Hire”, co oznacza, że ​​otrzymujesz wyłączne prawa autorskie do artykułu, który dla Ciebie wyprodukowali.  Jeśli się na to nie zgadzają, nie zatrudniaj ich.